Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.

 

Een bestelling plaatsen


1.1 Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het artikel van je keuze in de winkelmand door op de knop "Bestel dit artikel" te klikken. Klik vervolgens op "Afrekenen" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Kopen" drukt is je bestelling definitief.


1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. Indien het een cadeau is, geef dit aan onder opmerkingen bij bestelling. Dan zorgen we dat de levering geen bon bevat waarop prijzen staan.


1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Onze adresgegevens zijn:

Diveoutlet
Castellumplein 4
2235 CN Valkenburg ZH


1.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald, zal de order gelijk verwerkt worden. Een groot deel van de artikelen hebben we op voorraad, waardoor de bestelling dezelfde of de volgende werkdag verstuurd wordt.


1.5 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via een e-mail sturen aan [email protected] of bel tijdens openingstijden naar 071-4087776.


1.6 Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?
Wij zijn dealer van vrijwel alle grote merken. We kunnen hierdoor ook alle materialen leveren. Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de Klantenservice.

 

1.7 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar 071-4087776 of mail naar [email protected]. U kunt ook langskomen in onze winkel. Voor een kosteloze retourzending kunnen we je een retouretiket mailen (alleen voor retourzendingen vanuit Nederland). 

 

1.8 Heb ik garantie op mijn aangeschafte product?
Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. De minimale wettelijke garantie is 24 maanden, maar voor veel artikelen is dit langer. Niet helemaal zeker of het defect aan jouw product onder de garantievoorwaarden valt? Neem contact met ons op en we gaan je meteen verder helpen.

 

1.9 Ik heb een klacht en hoe ga ik nu te werk?

Zijn we ergens tekort geschoten? We verbeteren graag onze dienstverlening, dus laat het ons weten. Onze Klachtenprocedure werkt als volgt: Vertel het ons bij voorkeur per email op [email protected]. Wij zullen zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie komen. Uiterlijk binnen 14 dagen zullen wij een inhoudelijke reactie geven op de klacht. Het is mogelijk om zowel een klacht over een product als over de dienstverlening in te dienen. De klacht kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org. In het geval de ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden kan je een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kan de klacht worden voorgelegd aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

1.10 Geef ons Feedback

Bent u tevreden over onze dienstverlening of heb je tips voor ons waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat dit weten via een klantbeoordeling op onze speciale feedbackpagina

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »