Menu
0
VRAGEN? BEL 071-4087776
VOOR 13:00 BESTELD, DIRECT VERZONDEN
KLANT BEOORDELING 9.2
1999 - 2024, AL 25 JAAR EEN BETROUWBAAR ADRES
*** LET OP: Dinsdag 16 april en woensdag 17 april is de winkel gesloten, bestellingen worden wel verstuurd.***

Klantenservice

Heb je een vraag? We helpen je graag! Antwoorden op veelgestelde vragen hebben we al voor je beantwoord en vind je onderaan. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op. Bent u tevreden over onze dienstverlening of heb je tips voor ons waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat dit weten via een klantbeoordeling.

071 408 77 76
Diveoutlet

Castellumplein 4

2235 CN

Valkenburg ZH

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Bestelling
Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het artikel van je keuze in de winkelmand door op de knop "Bestel dit artikel" te klikken. Klik vervolgens op "Afrekenen" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Kopen" drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. Indien het een cadeau is, geef dit aan onder opmerkingen bij bestelling. Dan zorgen we dat de levering geen bon bevat waarop prijzen staan. Je kunt de bestelling ook laten inpakken. Deze optie kan je voor 1 euro toevoegen in de winkelwagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Onze adresgegevens zijn:

Diveoutlet
Castellumplein 4
2235 CN Valkenburg ZH

Bekijk onze winkel

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald, zal de order gelijk verwerkt worden. Een groot deel van de artikelen hebben we op voorraad, waardoor de bestelling dezelfde of de volgende werkdag verstuurd wordt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via een e-mail sturen aan [email protected] of bel tijdens openingstijden naar 071-4087776.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wij zijn dealer van vrijwel alle grote merken. We kunnen hierdoor ook alle materialen leveren. Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de Klantenservice.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar 071-4087776 of mail naar [email protected]. U kunt ook langskomen in onze winkel. Voor een kosteloze retourzending kunnen we je een retouretiket mailen (alleen voor retourzendingen vanuit Nederland). 

Heb ik garantie op mijn aangeschafte product?

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. De minimale wettelijke garantie is 24 maanden, maar voor veel artikelen is dit langer. Niet helemaal zeker of het defect aan jouw product onder de garantievoorwaarden valt? Neem contact met ons op en we gaan je meteen verder helpen.

Ik heb een klacht en hoe ga ik nu te werk?

Zijn we ergens tekort geschoten? We verbeteren graag onze dienstverlening, dus laat het ons weten. Onze Klachtenprocedure werkt als volgt: Vertel het ons bij voorkeur per email op [email protected]. Wij zullen zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie komen. Uiterlijk binnen 14 dagen zullen wij een inhoudelijke reactie geven op de klacht. Het is mogelijk om zowel een klacht over een product als over de dienstverlening in te dienen. De klacht kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Diveoutlet kiest ervoor om verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk te hergebruiken. Door onze doorloopsnelheid van producten krijgen we dagelijks materialen aangeleverd. De verpakkingen waarin onze voorraad geleverd wordt, proberen we zoveel mogelijk te hergebruiken. Uiteraard is dit beter voor het milieu en bespaart het kosten, waardoor we goedkoop kunnen blijven. Bij het verzendklaar maken besteden we veel aandacht aan het juist verpakken en kunt u er vanuit gaan dat de verpakking het bestelde product optimaal zal beschermen tijdens het transport.

Verzenden
Welke verzendkosten moet ik betalen?

Bekijk voor de actuele verzendtarieven op de pagina Verzenden & Retourneren

Wanneer wordt mijn verzending gratis verstuurd?

Bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland worden gratis verstuurd bij een aankoopwaarde boven € 75,-. Overige bestellingen binnen Europa geldt een aankoopwaarde boven € 500,- voor gratis verzenden.

Wat is de verwachte levertijd?

We versturen op maandag t/m vrijdag. Wanneer een product op voorraad is, zullen wij dit direct verzenden zodra de betaling is afgerond. Bestellingen op werkdagen voor 13:00 uur besteld worden, mits op voorraad en betaald, dezelfde dag verstuurd. De bestelling zal de volgende dag bezorgd worden. Producten die wij niet op voorraad hebben, zullen wij z.s.m. leveren. Mocht de verwachte levertijd langer dan een week zijn, zullen we u informeren over de verwachte levertijd. De gemiddelde levertijd van bestellingen ligt rond de 1 a 2 dagen.

Producten welke niet op voorraad zijn van o.a. Suunto, Cressi, Metalsub, Bare en Sealife zijn door goede afspraken met de leveranciers vaak de volgende dag bij ons binnen of worden rechtstreeks vanaf de leverancier naar u verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die als pakket worden verzonden met DPD

 

 Je bestelling voor 13:00 uur gedaan op:

 Wordt de eerste keer aangeboden op:
 maandag dinsdag
 dinsdag woensdag
 woensdag donderdag
 donderdag vrijdag
 vrijdag maandag (vaak ook al op zaterdag)
 zaterdag dinsdag
 zondag dinsdag

 

Bestellingen die als brievenbus pakketje worden verzonden met PostNL

 

 Je bestelling voor 17:00 uur gedaan op:

 Valt in je brievenbus op:
 maandag dinsdag
 dinsdag woensdag
 woensdag donderdag
 donderdag vrijdag
 vrijdag zaterdag
 zaterdag dinsdag
 zondag dinsdag

 

Uiteraard zijn bovenstaande bezorgtijden een indicatie en kunnen deze door omstandigheden afwijken. Onze ervaring met DPD is dat 99% van onze pakketten de volgende dag wordt aangeboden. Helaas is er bij PostNL nog wel eens 1 a 2 dagen vertraging. Brievenbus zendingen naar België doen er over het algemeen 2 a 3 dagen langer over het bereiken van de bestemming.

* Op werkdagen voor 13:00 uur besteld is de volgende dag in huis

Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

Op het moment van verzending ontvangt u per e-mail een bericht dat uw bestelling is verzonden. In deze e-mail vindt u tevens de Track and Trace code van de bestelling. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt. Ontvangt u een bestelling verstuurd via een brievenbus zending dan krijgt u ook een mailtje dat deze verstuurd is maar geen Track en Trace code. De brievenbus zending zal binnen 1-2 dagen in de brievenbus bezorgd worden.

Wat valt er allemaal onder de verzendkosten?

Allereerst natuurlijk de verzendkosten van DPD of PostNL. Uiteraard moet een pakket worden verpakt, denk hierbij aan verpakkingsmateriaal zoals dozen, opvulling en natuurlijk plakband om de doos goed te sluiten (om kosten te besparen en het milieu te ontzien hergebruiken we zoveel mogelijk onze verpakkingsmaterialen). Het inpakken gebeurd door iemand die hier al snel 10 minuten per pakket mee bezig is (order bij elkaar zoeken, verzendetiket maken, administratie, etc.). U begrijpt dat er meer bij komt kijken dan alleen de verzendkosten, dit is de reden dat we voor bestellingen kosten in rekening brengen.

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verstuurd?

Wij verzenden standaard met DPD voor pakketten en PostNL voor brievenbus zendingen.  Verzenden met DHL is ook mogelijk, vraag hiervoor naar de mogelijkheden. 

Alle standaard leveringen vinden plaats met DPD of PostNL. U heeft twee mogelijkheden voor het afleveren van uw bestelling.

  1. Op uw huisadres: Zowel DPD als PostNL bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kan de bezorger het pakket proberen aan te bieden bij de buren. U ontvangt in dit geval een bericht in uw brievenbus. Mocht dit niet lukken, of er is aangeven dat er niet bij buren geleverd mag worden dan kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt/afhaalpunt.
  2. Bij het dichtstbijzijnde servicepunt of Afhaalpunt: Tijdens de bestelprocedure kunt u zelf een afhaalpunt selecteren die voor u handig is. Wij versturen uw bestelling vervolgens daar naar toe. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven en via het Track en Trace nummer kunt u zien wanneer u uw pakket kan ophalen. 
Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product dat wel op voorraad is liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met ons. Ook hiervoor geld dat als de verwachte levertijd langer als een week is we contact opnemen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DPD en PostNL.

Retourneren
Wat is de afkoelingsperiode?

Mocht je om welke reden dan ook toch niet helemaal tevreden zijn over je aankoop, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons terugsturen. Of je kunt ons binnen 14 dagen op de hoogte stellen door je retour aan te melden.

Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Producten die we speciaal voor jou in elkaar zetten, zoals duikbril op sterkte of en snorkelset op sterkte
  • Maatwerkproducten zoals een droogpak op maat of een duikpak op maat
  • Producten die om hygiënische redenen niet meer verkocht kunnen worden, zoals oordoppen
  • Verbruiksartikelen zoals batterij kits en accu's 

Het is voor verbruiksartikelen, zoals batterijen, niet nodig de verpakking dan wel verzegeling te verbreken. Door het openen van de verpakking kunnen wij de producten niet langer verkopen. Voor een geopende verpakking of verbroken verzegeling kan een waardevermindering van 100% in rekening gebracht worden.

Hoe retourneer ik een bestelling?

U kunt een zending zelf retourneren naar het volgende adres: Diveoutlet, tav Retouren, Castellumplein 4, 2235 CN, Valkenburg ZH.

Of kom langs in de winkel om de bestelling gratis te retourneren.

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn afhankelijk van de wijze van retour. De bestelling langsbrengen in de winkel is gratis en kan tijdens onze openingstijden. Je kunt ook de bestelling retourneren en dan zijn de kosten afhankelijk van de bezorgdienst die je kiest.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de melding dat de consument wil herroepen terugbetaald worden.

Is er een retourbalie?

Je kunt de bestelling ook retourneren of omruilen bij onze retourbalie aan het Castellumplein 4, 2235 CN, Valkenburg ZH. Dit kan tijdens onze openingstijden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.